Субота 17.11.2018 22:18❋Вітаю Вас Гість ❋ ❋Вхід  Реєстрація Головна
Меню сайту
Категорії розділу
Батькам [0]
Дітям [0]
Вихователям [0]
Всім [10]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1
Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Листопад » 21 » Підсумки атестації Іванівського ДНЗ "Малятко"
11:45
Підсумки атестації Іванівського ДНЗ "Малятко"

ВИСНОВОК

атестаційної комісії управління освіти, молоді та спорту Первомайської районної  державної  адміністрації щодо результатів атестації

Іванівського дошкільного навчального закладу «Малятко»

                                                                                      Романовобалківської сільськоїради

  

Атестаційну експертизу Іванівського   дошкільного навчального закладу «Малятко»   здійснено з 05.10 по 26.10. 2016 року відповідно до Законів України "Про освіту" та "Про дошкільну  освіту", Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.01.2015 року №  67 ( зі змінами ) « Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів»,  зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 року за № 173/26618, наказу відділу освіти Первомайської райдержадміністрації від 21.07.2016 року №205–аг «Про проведення  атестації експертизи Іванівського   дошкільного навчального закладу «Малятко» Романовобалківськоїсільської ради» , Перспективного плану проведення атестаційної експертизи на 2016 – 2025 роки, та з метою державного контролю за діяльністю ,здійснено атестаційну експертизу організації функціонування Іванівського   дошкільного навчального закладу

            Атестаційну експертизу проводила комісія управління освіти, молоді та спорту Первомайської райдержадміністрації, яка забезпечила    експертну перевірку всіх напрямів діяльності дошкільного навчального закладу  згідно з робочою програмою, підготували висновок  атестаційної експертизи  та пропозиції експертної комісії щодо удосконалення роботи ДНЗ. Експертизу  проведено шляхом аналізу  документації, співбесід з керівником та вихователями,  анкетування,   бесід з дітьми та батьками, відвідування занять, занять гуртків тощо;   вивчено  управлінсько-діяльнісний підхід керівника дошкільного навчального закладу  щодо    виконання законодавства про освіту, директивних та власних рішень.

  За результатами експертизи встановлено, що в Іванівському дошкільному навчальному закладі  проводиться цілеспрямована системна робота щодо реалізації державної політики в галузі дошкільної освіти, визначеної Конституцією України, Законом України "Про освіту", Законами України прямої дії стосовно дошкільної освіти.

Іванівський  навчальний заклад працює за власним Статутом, яким визначено правовий статус, мету і завдання діяльності в контексті реалізації державної політики в галузі  дошкільної освіти.  

 Під час експертної оцінки  організації діяльності навчального закладу встановлено, що дошкільний навчальний  заклад побудований  за типовим проектом у 1964 році.

           Станом на 05.10.2016 року у дошкільному навчальному закладі укомплектовано  1 група , яка розрахована на 16 дітей.

         Група має:  роздягальну, групову, спальну кімнати, кімнату гігієни; в закладі наявний харчоблок. Групова кімната укомплектована меблями відповідно до віку дітей, промарковані, забезпечені посудом і м’яким інвентарем відповідно до кількості дітей; естетично обладнані. За  сприяння батьківської громадськості, спонсорів група забезпечена  іграшками, дидактичними посібниками.

В ДНЗ функціонує музична та  спортивна зала, які обладнані необхідним інвентарем відповідно до  вимог Базового компоненту. Методичний   кабінет,який заходиться в  кабінеті завідувача,   в якому  створені  належні умови для навчання і занять педагогів, наявна достатня кількість методичної літератури, рекомендації і розробки педагогів  . До послуг вихователів – 1 комп’ютер, 2 принтери. Пральня укомплектована необхідним інвентарем.

         Заклад забезпечений проточною холодною водою централізовано, а гарячою – завдяки наявності водонагрівачів. Водоканалізаційна система та водопостачання – централізовані. Освітлення відповідає санітарним вимогам.

Іванівський дошкільний навчальний заклад  є юридичною особою, має печатку і штамп встановленого зразка. Ділова документація  ведеться відповідно до Примірної  інструкції  з  діловодства  у  дошкільних  навчальних   закладах,  затвердженої  наказом  Міністерства  освіти  і  науки,  молоді  та  спорту  України  від  01.10.2012  року  №1059.

В дошкільному  навчальному закладі наявні:

   - свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи ;                                     

  - довідка про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій ;

              Планування роботи   ведеться  відповідно до інструктивно - методичного листа МОН України №1\9-455 від 03.10.2009 року «Про планування роботи в дошкільних навчальних закладах».  В основу перспективного та поточного планування покладено принципи  науковості, актуальності, свободи вибору, перспективності, наступності, реальності заходів. Річний план затверджений завідувачем ДНЗ та погоджений  управлінням освіти молоді та спорту Первомайської РДА , складений  з вересня поточного року до вересня наступного, тобто на навчальний рік та оздоровчий період. Затверджений та погоджений штатний розпис відповідно до   вимог законодавства.

        Головною  метою закладу є забезпечення реалізації права дітей на здобуття дошкільної освіти,  задоволення потреб громадян села у розвитку, оздоровленні і вихованні дітей дошкільного віку, створенні умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку. Комплектування групи ДНЗ проводиться згідно «Положення про дошкільний навчальний заклад», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003р. №305  та постановою №1204 від 16.11.2011р. «Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад» та вимог чинного законодавства.

            Зміст навчально-виховного процесу визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізовується відповідно до Базової Програми розвитку дітей  «Дитина».

           Усі види діяльності організовуються фронтально, по підгрупах, індивідуально, залежно від віку дітей, педагогічної мети, професійної майстерності вихователя.

            Режим роботи дошкільного закладу 5-денний, щоденний графік роботи закладу :    з 8.00 до 17.00 години.

            Ділова документація у закладі ведеться державною мовою.  

          Очолює Іванівський дошкільний навчальний заклад завідувач Папіровник  Тетяна Анатоліївна. Освіта вища, загальний стаж роботи -16 років, на посаді завідувача Іванівського дошкільного навчального закладу – 3 роки.  Навчально-виховний процес здійснюють  3 педагогічних працівники:

  1. завідувач;
  1. -  вихователі, з них 1 – музичний керівник;

            Слід зазначити, що у Іванівському  ДНЗ  діє структура методичної роботи, яка відповідає запитам та інтересам педагогів відповідно діагностичних досліджень. У методичному кабінеті ДНЗ систематизовано матеріали організації навчально-виховного процесу, періодичні, наукові педагогічні видання. Усі матеріали зручні для користування вихователями, батьками. Стендовий матеріал дозволяє зорієнтуватися у заходах, що плануються у ДНЗ.

           З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки  педагогічних працівників  придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, розвивальні та дидактичні ігри.

Для здійснення освітнього процесу в групі створено належне предметно-розвивальне середовище. Осередки  дитячої активності: предметно-практичний , пізнавальний, художній, мовленнєвий, фізичний доцільно розташовані з урахуванням вікових особливостей дітей. Для організації ігрової діяльності створені куточки для різних видів ігор: сюжетно-рольових, будівельних, театралізованих, дидактичних.

         Освітній процес супроводжується використанням наочності, дидактичних посібників, дидактичних і розвивальних ігор, створенням умов для повноцінного розвитку кожної дитини.

                 Календар дня вихователів , Карапки А.В. та Павлух О.В., планується   в контексті завдань освітніх ліній, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, завданнями освітньо-виховної діяльності програми «Дитина» та здійснюється за режимними моментами з урахуванням ліній розвитку, об’єднується  однією  темою, базується на принципах інтегрованого підходу до організації життєдіяльності дітей, змістової цінності, системності, послідовності, ускладнення та повторення програмового матеріалу. В календарному плані визначається  тема, зміст і форми роботи з дітьми.

          Моніторинг рівня знань дітей здійснюється відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти, за кваліметричним підходом.

          Проблема успішної соціальної адаптації й подальшої успішності засвоєння знань майбутніми першокласниками стала соціально значущою,  а тому  у  Іванівському дошкільному закладі створені  умови  наступності між ДНЗ та школою щодо соціальної адаптації дітей до школи.

  Перевіркою встановлено, що в дошкільному навчальному  закладі  проводиться   як просвітницька робота з батьками, так і спільна робота щодо створення найкращих умов для якісної організації навчально-виховного процесу.

  Тематика загальних та групових батьківських зборів, інформаційних листів та матеріалів батьківських куточків відповідає  умовам сучасності та потребам батьків. Вихователі ретельно підбирають  матеріали для рубрик батьківських куточків.  Крім того проводяться  бесіди та консультації для батьків: «Адаптація дітей до умов дошкільного закладу», «Створення сприятливого емоційного клімату в сім’ї»,  та ін.. надаються  рекомендації стосовно виховання дошкільників.

   Педагогічним колективом розроблені різноманітні заходи щодо охоплення дітей дошкільного віку освітою: в ДНЗ створені необхідні умови для здобуття дошкільної освіти, проводиться роз’яснювальна робота серед      батьків, діти яких не відвідують ДНЗ. 

             В закладі   створено належні   умови для забезпечення якісного і повноцінного харчування дошкільників, виховання у них культури харчування.

            Харчування дітей у ДНЗ здійснюється відповідно  до статті 25 Закону України «Про освіту» від 25.03.1991 року № 1060-ХІІ (із змінами), статті 35 Закону України «Про дошкільну освіту» від 11.07.2001 року № 2628 – ІІІ ( із змінами ), Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. № 771/97- ВР ( із змінами ), на виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» від 22.11.2004 року № 1591, наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України «Про порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 року № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року № 298/227.

 Харчоблок дошкільного закладу обладнаний відповідно до санітарних вимог. Всі допоміжні приміщення використовуються за призначенням і знаходяться в належному санітарному стані. В  достатній кількості є кухонний та  столовий посуд, необхідний інвентар. Все обладнання промарковане і використовується за призначенням.

         Періодично з працівниками харчоблоку, обслуговуючим персоналом опрацьовуються  нормативні документи з питань організації дитячого харчування. Ділова документація з питань харчування ведеться відповідно до інструкції з харчування.  Організовано триразове харчування дітей.             

    Налагоджено дієвий контроль за організацією харчування з  боку керівника. Видано накази «Про призначення відповідальної особи за організацію харчування дітей», «Про стан харчування дітей в 2016 році»,  «Про літнє оздоровлення дітей», «Про організацію харчування дітей», «Про аналіз харчування дітей за ІІI квартал 6 року».

         Основну плату за харчування веде Романовобалківська сільська рада  . Працівниками закладу створено присадибну ділянку , що дає змогу в літній період забезпечувати харчоблок свіжою зеленню.  

          За організацію харчування дітей в групах відповідальність несуть вихователі групи. Вони організовують  чергування у їдальні, вчать дітей культурі  харчування.   Також належну організацію харчуваня організовують завгосп Томашкова Л.Ю та кухар Рустамова О.Ю..    

       У дошкільнят на достатньому рівні сформовані культурно-гігієнічні навички. Завідувач   Папіровник Т.А. детально аналізує питання виховання культурно-гігієнічних навичок дошкільнят  при тематичному контролі «Формування у дітей культурно-гігієнічних навичок.»

       Керівником  дошкільного закладу посилено ведеться контроль за дотриманням працівниками дошкільних закладів гігієнічних вимог та правил щодо організації харчування дітей, культури поведінки в побуті, спілкування дорослих та дітей, видано відповідні  накази .  Це  свідчення системності, плановості  щодо  контролю з даного питання.

            Медичне обслуговування в Іванівському   дошкільному навчальному закладі веде медична сестра Задорожнюк О.В.,  згідно Закону України «Про дошкільну освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 14.06.2002 року № 826 «Порядок медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі», спільного наказу МОЗ та МОН України від 30.08.2005 року № 432/496 «Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладах», інших нормативно-правових документів.

    Створені належні умови для  здійснення  медичної  роботи та роботи з охорони життя і здоров’я дітей,  попередження їх  захворюваності відповідно до нормативних документів:

- «Порядок медичного обслуговування дітей у ДНЗ»,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.06. 2002 року № 826.;

 - Спільного наказу МОЗ та МОН України від 30.08.05 №432 – 486 «Про вдосконалення організації медичного обслуговування дітей у ДНЗ».

           Медичний працівник, відповідно до своїх посадових обов’язків, несе відповідальність за медичне обслуговування та охорону життя і здоров’я дітей, що відвідують заклад. Щодня медпрацівником ведеться облік присутніх дітей та  контролю температурного режиму в групах, про що ведуться відповідні записи  у журналі відвідування дітей.

  Для забезпечення якісного фізичного виховання та рухового режиму здійснюється медико - педагогічний контроль. Дані контролю заносяться у журнал аналізу фізичного виховання у довільній формі та у журнал медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням. Особлива увага під час занять звертається на розподіл дітей за групами здоров’я, на наявність індивідуального підходу до дітей, за навантаженням на дитячий організм, санітарно-гігієнічним станом спортивної зали, дотриманням профілактичних заходів по дотримуванню техніки безпеки (цілісність та надійність інвентарю), за умовами проведення занять з фізичної культури, поєднання занять із загартовуючими заходами (дихальною гімнастикою), вправами для, корекцією стопи, постави.

         Щомісяця проводиться аналіз відвідування  дітьми групи і моніторинг захворюваності дітей. Медпрацівник забезпечує дієвий контроль за організацією  дитячого харчування, дає поради для батьків щодо харчування дітей вдома  у вихідні та святкові дні, проводить санітарно-освітню роботу серед персоналу і батьківської громадськості.

         Фізкультурно-оздоровча робота в закладі організовується відповідно  до закону України «Про дошкільну освіту», інструктивно-методичних рекомендацій № 1/9-438 від 27.08.04 року «Організація фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному навчальному закладі».Базу фізкультурно-оздоровчого центру складають майданчик та спортивна зала з необхідним фізкультурним обладнанням,  дитячий ігровий майданчик. Заняття з фізкультури та інші фізкультурно-оздоровчі заходи з дошкільниками проводять вихователі, які  працюють над розвитком у дітей основних рухів, формуванням у малюків навичок здорового способу життя, культури здоров’я.

          Для забезпечення повноцінного фізичного розвитку  створено спортивно-розвивальне навчальне середовище. Функціонує спортивна зала, є достатня кількість фізкультурно-ігрового інвентарю, великі та малі атрибути для рухливих ігор та занять фізкультурно-спортивного змісту. Велика увага приділяється формуванню  у дітей правильної постави, рухових навичок, координації рухів, просторового орієнтування, розвитку фізичних якостей: швидкості, спритності, витривалості, сили та інше. Використовуються такі форми  роботи:
-  ранкова гімнастика;

- фізкультурні заняття;
- спортивні свята;
- рухливі та спортивні ігри;
- прогулянки;
- фізичні комплекси;
-  туризм;

         Індивідуальна робота з дітьми, як самостійна організаційна форма, проводиться з дітьми групи у вільні години (під час ранкового прийому, прогулянок тощо) в приміщенні і на свіжому повітрі. Вона організовується з метою активізації пасивних дітей, (тими, що часто пропускають  заняття через хворобу,  гірше засвоюють програмовий матеріал).

Ідивідуально - групова робота з дітьми  проводиться під час заняття з фізкультури, під час проведення гурткової роботи. Фізкультурно-оздоровча робота на постійному  контролі завідувача, медичного працівника. 

           Навчально-виховний процес у ДНЗ  здійснюється відповідно  до Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей,  проводиться  робота з дітьми та їх батьками щодо попередження дитячого травматизму. Випадків дитячого травматизму  не виявлено.

   Питання  охорони здоров’я дітей та  здорового способу життя, розглядаються  на засіданнях педагогічної  ради ,  на виробничих нарадах, на  загальних  батьківських зборах  дошкільного  закладу.

Територія закладу має естетичний вигляд, достатньо озеленена, повністю огороджена. Обладнано ігрові та спортивний майданчики, усі споруди  підтримуються у належному стані, безпечні для дітей.

Завідувач Папіровник Т.А. відіграє  важливу роль у  створенні позитивного іміджу дошкільного закладу, формуванні позитивної громадської думки про  його діяльність, забезпечує високий рівень  співробітництва та взаємоповаги між учасниками навчально-виховного процесу.

    В дошкільному закладі створено власний сайт, на якому постійно розміщується інформація щодо його діяльності. 

 

           Однак, враховуючи зазначене вище, слід відмітити  що  дошкільний навчальний заклад  має певні недопрацювання та невикористані резерви щодо організації методичної роботи. Так, маючи належну навчально-методичну базу, не налагоджена робота щодо участі вихователів у створенні авторських програм, потребує активізації діяльність щодо урізноманітнення форм методичної роботи з вихователями.

           Чіткості і конкретизації потребує ведення ділової документації (накази, протоколи педрад), де розглядаються питання методичної роботи.

          Недостатня увага приділяється плануванню та проведенню індивідуальної роботи з дітьми.

Потребує уваги робота з молодими фахівцями.

Не достатньо планують   сюжетно – рольові та рухливі  ігри, відповідно не приділяється належна увага виконанню завдань освітньої лінії «Гра дитини». Педагоги недосконало володіють методикою організації та проведення  ігор, не застосовують творчий підхід до організації дитячого колективу.

       У педагогів   не сформовані навики самоаналізу, що негативно впливає на вчасне усунення недоліків у своїй роботі.

Недостатньою є професійна ініціатива вихователів, самоосвітня робота не спрямовується на постійне самовдосконалення, розвиток креативності, що негативно впливає на якість дошкільної освіти.

 

        З метою підвищення якості надання освітніх послуг даним дошкільним  навчальним закладом  

р е к о м е н д у є т ь с я:

         1.Привести методичну документацію у відповідність згідно типових вимог, зразків оформлення;

      2.Удосконалювати тематику та зміст засідань педагогічних рад;

      3.Забезпечити ведення трудових книжок відповідно до вимог інструкції про порядок ведення трудових книжок;

       4.Вчасно ознайомлювати працівників із записами в трудових книжках;

       5.Завірити ксерокопії документів в особових справах працівників;

       6.Забезпечити вчасне проходження атестації медпрацівників та завідувача;

       7.Здійснювати формування наказів із кадрових питань  відповідно до інструкції діловодства;

       8.Ситсематизувати документи з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

       9.Удосконалювати форми, зміст та методи роботи щодо розвитку творчої гармонійно – розвиненої  особистості дитини згідно завдань Базового компоненту  дошкільної освіти;

       10.Систематично оновлювати матеріали сайту.

Категорія: Всім | Переглядів: 147 | Додав: papirownik | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук
Календар
«  Листопад 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz